vineri, 17 mai 2013

Premierea câștigătorilor concursului de fotografie


Ieri, 16 mai, a avut loc premierea celor doi câștigători care au răspuns provocării noastre artistice. Aceștia s-au întâlnit cu Pr. Felix Roca, care le-a înmânat premiile, felicitându-i pentru receptivitate și spiritul artistic de care au dat dovadă.


Încântat de reușita lui, Emilian ne-a mărturisit:
Am dorit ca această fotografie să fie una din cele participante la concurs deoarece am surprins momentul în care crucea era umbrită de norii cerului. Totodată crucea este semnul mantuirii și simbolul tinerilor din dieceză. Norii cerului și vremea neprielnică acelei zile pot face referire și la viața unui tânăr autentic care are de înfruntat problemele specifice vârstei. Crucea, care este centrul vieții fiecărui creștin, va birui mereu în fața momentelor neplăcute ale vieții.

Și am reușit să furăm și de la Diana, emoționată de fel, câteva cuvinte:

Am participat la concursul „Fotografie cu suflet” în urma invitației unei prietene care a venit și ea cu noi la Ziua Tineretului de la Pildești. Nu consultasem înainte blogul vostru și nu aflasem de această inițiativă, până când nu m-a anunțat ea și am constatat că era ultima zi. Am trimis repede fotografiile și am așteptat să văd care sunt și celelalte care mai intră în concurs. Fiind pasionată de fotografie, încerc să nu ratez niciun eveniment important, iar la Pildești am fost martora a nenumărate momente spectaculoase, printre care și dansul tinerilor din Iași, coordonați de Celina Dumitru (ea fiind și prietena care mi-a adresat invitația de a participa la concurs). Am fost impresionată de modalitatea prin care tinerii au încercat să exprime pe scenă emoția întâlnirii cu Dumnezeu și cu cei din jurul lor, urmând îndemnul lui Isus din Evanghelie: „Mergeți și faceți ucenici din toate națiunile” (Mt 28,19). Îi felicit pe toți cei care au participat împreună cu noi la acest concurs, am văzut niște fotografii minunate în galerie și, de asemenea, pe organizatorii Zilei Tineretului de la Pildești pentru această inițiativă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu